[SAYA ADALAH PEMBEKAM SEPENUH MASA YANG MENAWARKAN KHIDMAT BEKAM KERUMAH ANDA KAWASAN KUALA LUMPUR & SELANGOR] ~Rawatan Bekam Sunnah Az-Zahra Ke Rumah Anda~SEJAK 2013 ~BEKAM WANITA / LELAKI / FAMILY Rawatan saya bermula seawal jam 10 pagi. Anda tak perlu bersusah payah hendak ke pusat rawatan saya. Biarlah saya datang kepada anda. Pakej rawatan saya: #PAKEJ JIMAT Rm110 utk 22 cups SEORANG. LEBIH JIMAT DAN BANYAK POIN DAPAT DIBEKAM. [HARGA BIASA RM15 – RM20 satu cup @ RM440 UNTUK 22 CUPS] Kawasan yang saya boleh pergi: A. Sungai buloh, kuang, paya jaras, B. Puncak alam, puncak perdana C. Klang D. Kepong E. Ijok, kota puteri, country home F. Shah alam G. Puchong H. Keramat I. Ampang, kg pandan J. Cheras K. Sungai besi L. Hulu klang, ukay M. Batu caves N. Selayang O. Segambut P. Damansara, kota damansara Q. Petaling jaya R. Subang, usj S. Gombak Alhamdulillah…berbekamlah sebulan sekali secara konsisten…setiap yg sunnah pasti ada keberkatannya…Menurut Anas Bin Malik, telah bersabda Rasulullah S.A.W. “Pengubatan yang paling baik di antara kalian ialah al Hijaamah (Bekam Darah)”. Appointment bekam sms/WhatsApp nama alamat tarikh anda mahu berbekam ke 017-2378001 Jehan [sejak 2013 kami telah membekam ribuan lelaki dan wanita, terima kasih kepada pelanggan tetap kami yang membuat rawatan ulangan dan yg telah mengesyorkan kepada teman dan keluarga anda] Facebook: http://bit.ly/bekamazzahra ♥|LIKE|SHARE|♥ insha Allah bermanfaat pada rakan-rakan anda dengan menghidupkan rawatan Sunnah Nabi Muhammad SAW…:) | Rawatan Bekam Sunnah Az-Zahra Ke Rumah Anda http://ow.ly/F81WN