‪ SAYA ADALAH PEMBEKAM SEPENUH MASA YANG MENAWARKAN KHIDMAT BEKAM KERUMAH ANDA ~Rawatan Bekam Sunnah Az-Zahra Ke Rumah Anda~Kuala Lumpur & Selangor Rawatan saya bermula seawal jam 10 pagi. Anda tak perlu bersusah payah hendak ke pusat rawatan saya. Biarlah saya datang kepada anda. Pakej rawatan saya: a) Rm110 utk 22 cups=bekam overhaoul lengkap satu badan dari kepala hingga kaki- JIMAT DAN LEBIH BERKESAN b) Rm60 10 cups Kawasan yang saya boleh pergi: A. Sungai buloh, kuang, paya jaras, B. Puncak alam, puncak perdana C. Klang D. Kepong E. Ijok, kota puteri, country home F. Shah alam G. Puchong H. Keramat I. Ampang, kg pandan J. Cheras K. Sungai besi L. Hulu klang, ukay M. Batu caves N. Selayang O. Segambut P. Damansara, kota damansara Q. Petaling jaya R. Subang, usj S. Gombak Alhamdulillah…berbekamlah sebulan sekali secara konsisten…setiap yg sunnah pasti ada keberkatannya…Menurut Anas Bin Malik, telah bersabda Rasulullah S.A.W. “Pengubatan yang paling baik di antara kalian ialah al Hijaamah (Bekam Darah)”. Tak sihat? Stress? Migrain? Resdung? Sakit Badan? Nak berbekam? sms/whatsapp NAMA-ALAMAT-TARIKH-MASA BERBEKAM KE 017-237 8001 JEHAN facebook: http://bit.ly/bekamazzahra Pakej rawatan saya KL & SELANGOR (jurubekam wanita juga disediakan) | Rawatan Bekam Sunnah Az-Zahra Ke Rumah Anda http://ow.ly/DX2GM